صفا موزیک | بلاگ

صفا موزیک

ساخت وبلاگ
خرید فالوور چگونه است ؟

خرید فالوور اینستاگرام

یکی دیگر از راه های افزایش فالوور اینستاگرام ، خرید فالوور اینستاگرام می باشد. خرید فالوور اینستاگرام می تواند نقش نیروی اولیه برای حرکت کسب و کار شما در شبکه اجتماعی اینستاگرام را داشته باشد. امروزه می توانید در کمترین زمان ممکن و با صرف هزینه مبلغ نسبتا کمی به تعداد فالوورهای زیادی دست یابید. خرید فالوور اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر فالوورهایی که خریداری می کنید ، فیک و یا به اصطلاح ربات باشند ، نمی توانند کارایی بالایی برای پیج اینستاگرام شما داشته باشند و چه بسا که ممکن است حتی تاثیر منفی هم داشته باشند.

بنابراین برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام باید به دنبال شرکت هایی باشید که فالوورهای واقعی ارائه می کنند ، گلد فالوور یکی از وب سایت های مطرح و مطمئن خرید فالوور واقعی اینستاگرام می باشد که به پیج اینستاگرامی شما کمک بسیاری در جذب مخاطبان و افزایش فروش می کند.

روش خرید فالوور اینستاگرام باعث می شود که الگوریتم اینستاگرام به پیج شما توجه بیشتری کند که اگر این توجه با افزایش تعداد لایک همراه باشد ، می تواند تضمین بیشتری برای افزایش فروش شما باشد ، چرا که تعداد لایک ها یکی از عواملی است که الگوریتم اینستاگرام به آن توجه ویژه ایی دارد و آن را یک ملاک برای تعیین و ارزیابی میزان محبوبیت یک پیج تلقی می کند.

نتیجه گیری

همانطور که اشاره کردیم ، باید برای جذب مخاطبان در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام ، استراتژی معینی داشته باشید و متناسب با عملکرد اسشتراتژی خود آن را به کل تغییر داده و یا آن را اصلاح کنید. به طور معمول رسیدن به موفقیت در شبکه های اجتماعی نیازمند اراده نسبتا بالایی می باشد بنابراین اگر بعد از چند ماه فعالیت هنوز به نتیجه دلخواه خود نرسیده اید ، نباید ناامید شوید و به دنبال مشکل اصلی پیج خود باشید که می تواند عوامل مختلفی از جمله تولید محتوای بی کیفیت باشد .

صفا موزیک...
ما را در سایت صفا موزیک دنبال می کنید

نویسنده : نیما بازدید : 121 تاريخ : يکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت: 7:31

عکاسی صنعتی چگونه صورت می‌گیرد؟

منظور از عکاسی تبلیغاتی، عکس گرفتن از چیزهای است که باید تحت پوشش تبلیغات قرار بگیرند. هدف از عکاسی تبلیغاتی این است که آیتم‌هایی که قرار است تبلیغ شوند را به جذاب‌ترین شکل ممکن نشان دهیم و مخاطبان را برای خرید آن‌ها ترغیب کنیم. می‌توانید عکس‌های حرفه‌ای که با هدف تبلیغات گرفته می‌شوند را به وفور در اطراف خود ببینید.

 

 برای مثال عکس‌های کاتالوگ‌ها، بروشورها، لیست قیمت محصولات و یا تبلیغات روی بیلبوردها در سطح شهر، همه محصول عکاسی صنعتی هستند. در ادامه‌ی این مطلب، قصد داریم بیشتر با عکاسی تبلیغاتی و صنعتی آشنا شویم.

 

عکاسی تبلیغاتی چگونه صورت می‌گیرد؟

فرآیند عکاسی صنعتی، تفاوت‌هایی با عکاسی معمولی دارد. در زیر می‌توانید برخی از الزاماتی را که عکاس باید در زمان گرفتن عکس صنعتی رعایت کند را مشاهده کنید:

  • عکس صنعتی باید واضح باشد و مفهوم نهفته در تبلیغات را به صورت دقیق به مخاطب برساند.
  • در عکاسی صنعتی برای رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب، از محصول چندین عکس با کانسپت‌های متفاوت می گیرند و در نهایت بهترین آن‌ها را انتخاب می‌کنند.
  • معمولا عکس صنعتی پس زمینه یا سایه ندارد، یا اینکه پس زمینه‌ی عکس ساده و یک رنگ است.
  • تمام فرآیندی که در حین عکاسی صنعتی صورت می‌‌گیرد، برای ایجاد جذابیت بیشتر در محصول موردنظر و همچنین ایجاد افکار خوشایند در ذهن مخاطبان است.
  • نکته‌ی کلیدی در عکاسی تبلیغاتی و صنعتی، ترکیب ایده، فضا و رنگ عکس‌ها است.
  • تا همین اواخر عکاس‌های صنعتی معمولا از دوربین‌های فیلمبرداری بزرگ یا متوسط استفاده می‌کردند. ولی با افزایش محبوبیت عکاسی دیجیتال، این روزها اغلب از دوربین‌های دیجیتال استفاده می‌شود.
صفا موزیک...
ما را در سایت صفا موزیک دنبال می کنید

نویسنده : نیما بازدید : 135 تاريخ : دوشنبه 15 دی 1399 ساعت: 4:06

خرید لایک اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام ایرانی واقعی

فرق خرید لایک اینستاگرام ایرانی با خرید لایک اینستاگرام غیر ایرانی در چیست؟ با توجه به هوشمندتر شدن المانهای تشخیص موقعیت مکانی و ملیت کاربران توسط شبکه های اجتماعی در واقع پیشنهاد های هدفمند و با توجه به موارد ذکر شده به کاربران خود میدهند.

خرید فالوور اینستاگرام

حال اگر بدنبال بیشتر دیده شدن هستید وقتی پست شما در مدت زمان خیلی کوتاه لایک هایی اکانتهای به اصلاح فیک را بگیرد هیچ امتیاز مثبتی برای شما و صفحه شما ندارد فقط عدد آن را بالا میبرد که آن هم اگر کسی پیگر افراد لایک کننده باشد با دیدن نام و عکسهای اکانت ها متوجه جعلی بودن آنها میشود که تصویر شما را در ذهنیت مخاطبتان مخشوش نیز میکند.
این درحالی است که خرید لایک اینستاگرام توسط کاربران فعال و واقعی ایرانی  باعث امتیاز دهی مثبت سیستم هوشمند اینستاگرام میشود.
خرید کامنت اینستاگرام
زمانی که شما در یک محدوده زمانی طبیعی خرید لایک اینستاگرام با تعداد بالا  میکنید اگر از هشتگهای مناسب نیز استفاده کرده باشید امکان پیشنهاد دادن پست شما در اکسپلورر اینستاگرام به دیگر کاربران بالا میرود که در این صورت بازدهی بسیار بالایی خواهید داشت.

خرید لایک اینستاگرام اتوماتیک

خرید لایک اینستاگرام اتوماتیک در واقع شما را از ثبت سفارش لایک برای هر یک از پستهای جدید معاف میکند چرا که شما با یک بار ثبت سفارش به صورت خودکار برای پستهای که در آینده قرار است روی صفحه مورد نظرتان بگذارید لایک ایرانی خریداری نموده اید و برای پستهای شما ارسال میگردد.

در این روش برای خرید لایک اینستاگرام  باید آیدی پیج مورد نظر را در فیلد خرید قرار دهید و شروع سفارش شما دقیقا ساعتی بعد از زمان ثبت سفارش آغاز میشود و هر پست جدیدی که بر روی پیج ثبت شده در سفارش قرار بگیرد بعد از زمان کوتاهی تعداد لایک درخواست شده در سفارش بر روی پستهای جدید به صورت خودکار ارسال میگردد.

از خوبی های این روش این است که شما در هر زمان بدون نگرانی از بابت خرید لایک اینستاگرام بصورت اتوماتیک لایک اینستاگرام میگیرد.

منبع : https://goldfollower.com/instagram/like/

صفا موزیک...
ما را در سایت صفا موزیک دنبال می کنید

نویسنده : نیما بازدید : 121 تاريخ : 30 فروردين 1399 ساعت: 14:32

فرش کاشان کد 15005 رنگ فیلی 1500 شانه

فرش کاشان کد 15005 رنگ فیلی  1500 شانه تراکم 4500 گلبرجسته 


فرش 1500 شانه ریزبافترین فرش ماشینی جهان با بالاترین تراکم فرش


اگر بخواهیم ظرافت فرش  1500 شانه را با فرش دستباف مقایسه کنیم باید بگوییم این فرش ها از لحاظ تراکم بافت معادل فرش  دستباف 105 رج می باشند

فرش های گلبرجسته به دلیل رنگ آمیزی دستبافتگونه ای که دارند ، طرفدارهای بسیار زیادی در بازار فرش ماشینی به خود اختصاص داده اند  و این امر باعث شده فرش 1500 شانه گلبرجسته از محصولات پرفروش فرش ماشینی گردند بافت این مدل  فرش توسط دستگاه پیشرفته hci می باشد.

 

الیاف به‌کارگرفته شده در خواب فرش 1500 شانه  100% اکرولیک  با نمره ریز 50  و الیاف پود آن پنبه‌ی خالص است. استفاده از الیاف اکرولیکِ باکیفیت به‌صورت هیت ست شده، دوام و کیفیت بیشتر فرش، مقاومت بالاتر در برابر حرارت، درخشندگی فرش و پرزدهی بسیار کمتر و درنتیجه ضد حساسیت ‌بودن محصول را به‌دنبال داشته است.نخ های هیت ست همچنین باعث این می شود که آلودگی ها بسیار آسان پاک میشود.

 

ضمانت کیفیت محصولات 1500 شانه

 

ضمانت 5 ساله در برابر گسستگی اجزای فرش، عدم تغییر رنگ پس از شست‌وشو و یا تغییر لطافت آن و همچنین تضمین ارسال و تحویل سفارش مشتریان محترم در کوتاه‌ترین زمان بدون هیچ ایراد و نقصی از جمله مزایای خرید از مایراکس میباشد. برجستگی این فرش به گونه می باشد که بر اثر گذشت زمان یا شستشو کوبیده و از بین نمیرود.

نکته قابل ذکر در مورد برجستگی این فرش این است که سطح برجستگی فرش آن قدر زیاد نمباشد که شما هنگام جارو زدن یا تمیز کردن فرش دچار مشکل شوید.

 

مشخصات فنی فرش گل برجسته   1500 شانه تراکم 4500

 

 تراکم این  محصول  همانطور که توضیح داده شد 4500 می باشد که بالاترین تراکم فرش ماشینی و بسیار پر هست

.جنس نخ استفاده شده در بافت این فرش اکرولیک می باشد و نخ اکرولیک در حال حاضر بهترین جنس نخ موجود در بازار است.

مهمترین گزینه در فرش ماشینی نخ استفاده شده در ان میباشد که در محصولات تضمین شده ما استفاده از بهترین نخ شرط کارشناسان ما در قبول سفارش هست

یکی از گزینه های مهم در فرش 1500 شانه دستبافتگونه بودن طرح های ان هست که باعث زیباتر شدن مدل ها شده که همیشه بورس و ماندگار هستند

متراژ فرش 1500 شانه تراکم 4500 برجسته

طرح انتخابی شما در تمام متراژ های استاندارد تولید میشود و با سفارش شما در کمترین زمان ممکن تحویل خواهد شد

 

خرید فرش 1500 شانه : https://webfarsh.com/products/%D9%81%D8%B1%D8%B4-1500-%D8%B4%D8%A7%D9%86%D9%87

صفا موزیک...
ما را در سایت صفا موزیک دنبال می کنید

نویسنده : نیما بازدید : 150 تاريخ : 25 فروردين 1399 ساعت: 21:9